Julshoppa och Sojakorv

Idag va det sovmorgon :)
Gick hem till min pappa i morse o va där vid halv 10, skulle köra o hämta Felicia då, men han skulle jävlas o prata i telefon o brydde sig nt om att vi faktiskt hade brottom! Men sen när vi väl kom iväg så kom vi försent, . Vi va i kyrkan , på skolavslutningen alltså ;P De va ganska okej, i gämnfört med de 2 timmar långa avslutningarna på min förra skola.. Sen gick vi tillbaka till skolan, jag o JUlia hämtade blomman vi jöpte till vår handledare igår och sen så satt vi i våra grupper (vi har nt klasser) tills vi fick gå o äta. Min mat va hemsk, asså jag ble bara på så dåligt humör, en lärare sa att det såg ut som gissa bajset, skrynklig sojakorv, in-keltad courn-felé o torrbollar. det gick inte o äta, tror de på allvar att man ska bli mätt på det!!? Bara för att man e vegetarian så ska man väll få god mat för det!!! Det verkar många kockar ha jävligt svårt att fatta!
Sen gick jag o M.I och coola oss o sa hejdå till alla, sen gick vi till stan o köpa Julklappar. Va så hungrig hela tiden, men det blev aldrig att jag köpta nått.. Köpte julklapp till min mamma, brevkompis, pappa - ja guud jag måste berätta om vad jag köpte till pappa, det va ett par kalsonger från
Åhlens med rosa och röda hjärta, LOL , han kommer säkert aldrig ta dem på sig frivilligt, men tro mig - han kommer andrvända dem!!!! - och så köpte jag till mammas "kille". Sen så nr jag tappat bort M.I tog jag bussen hem och kom på hur jävla hungrig jag va som bara ätigt en krymt sojakorv till lunch...Så när jag kom hem vid 2 så åt jag.. haha, kanske nt så intressant, men gooott!!!! 

Nu passar jag lill syrran som e sjuk, Imorn ska jag köpa fler julklappar me mamma.
Älsk´-
/Beau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0