Lucka 11

Je Suis Beau  - jag är vacker, på Franska.

Idag är jag hemma från skolan, mår sådär.. Är inte jättesjuk, men hade ändå inte kunnat vara i skolan, hade inte fått nått gjort. Orkar inte ett skit.
Det regar ute.. Det har det gjort hela dagen. Gör mig inget, är ändå bara inget. Fast der påverkar nog ens humör, hur mycket man vill det eller inte. Man bli liksom lite deppig när det regnar. Det tror jag nästan alla blir..

Snart e det jul. De e liksom nt klokt vad tiden går.. Ärligt talat så tycker inte jag det är någon julkännsla alls, det är 13 dagar kvar. men det hade lika gärna kunnat vara 1 månad. förutom all julreklam som kommer hem.
Awwe, Idag ska hag hem till min pappa. Jaha. .. ? så känns det. Vet inte var jag vill eller var jag ska ta vägen..

Il est Beau. Il est joli. Trop joli. Alldedes för söt.. Det är kännslan av att tappa andan... Il y a beacoup garcon prep Je.
Julklapp


Önskelista:
 - Chritina Agiulera - Back to basics
 - Kläder
 - Pärlor och grejor till att göra smycken med
 - Bert filmerna
 - Diadem
 -  Smycken
 - Dansskor (ballet. delad sula. )


Det var nog allt för idag.
Puss och Kram
/Beau


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Fint skrivet! :D

2006-12-11 @ 15:28:32
Postat av: Anonym

( v ) allt är jätte fint skrivet ! :)
älskar dig //michelle

2006-12-19 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0