En lista till ^^

snodd av: kamomill.blogg.se

-Hårfärg: Brunt :)
-Ögonfärg: någonstanns mellan grön i blå med små fläckar brunt/gult
-Längd: har inte mätt mig på ett tag, men i höstas var jag 166 cm
-Studerar: i skolan
-Favoritklädesplagg: en mjuk kofta eller min gråa klänning med fickor
-Har alltid med mig i väskan: Husnycklar
-Dricker jag läsk dricker jag: Coca Cola
-Tatueringar, piercings: Hål i öronen
-På datorns skrivbord har jag en bild av: inget, men en jävla massa papper, spel och kladdiga gammla glas o skålar..
-Imorgon kommer jag: inte få sova länge, mamma kommer klockan 11
-I sommar kommer jag klä mig i: kläder
-Jag är född: i Helsingborg
-Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Vet inte rikrigt.. någon i O.C kanske..
-Min all time favourit parfym är: Summer heat
-Nu ska jag: I alla fall inte med till banhoff, håller på att somna på tangentbordet.. |-)
-Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: "Blunt-an" så klart xD
-Senaste blogg jag upptäckt: modesida
-Höger eller vänsterhänt: Höger
-Humör just nu: Pissed off, jag är TRÖTT
-Favoritgodis: choklad, men jag har tröttnat på godis, äter nästan hällre nötter och sånt.
-Nåt jag absolut inte äter: kött
-Kläder just nu: Grå klänning med fickor och svarta tights
-Musik just nu: inget. Lyssnar på tv's ljud
-Va sa du senast: Det har jag sagt typ 10 gånger nu om de inte har märkt det.
-Sommarplaner: Kanske flytta in i de nybyggda huset, va med kompisar och ragga killar, haha.
-Fisk eller badkruka: Torrfisk (mitt emellan)
-Hur många kuddar:
minst 3
-Tror du på mirakel: vet ej, ..
-Bio eller promenad: Bio
-Favoritväder: Sol
-Det här är jag bra på: Vara jag , haha. jag har dålig fantasi när de gäller sånt.
-Tre saker att ta med på en öde ö: Mat, Michelle och Musik
-Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
-Spara eller slösa: SLÖSA!!!!!
-Vad är viktigast för dig: MAT, haha nej skojja bara. Vet inte riktigt, men att må bra är viktigt för att allt ska funka..
-Hur är din drömkille: Snäll, pålitlig, söt och omtänksam
-Finns det liv på andra planeter: ja det måste det ju, om universum kanske inte har något slut, då kan vi ju inte vara ensamma, eller ?
-Hur många barn vill du ha: :S två tror jag,
-Är du kittlig: nej nästan inte alls
-Snarkar du: har jag aldrig hört XD
-Stjärntecken: Fisk
-Rädd för insekter: jag tål inte insekter, tycker det e det äckligaste som finns,
-Äckligaste djuret: Hajar och spindalran i mitt rum...
-Chips, morötter eller godis: chips
-Pizza eller hamburgare: Pizza!
-Skriver du dagbok: Inte ofta, men skriver aldrig om vad jag gjort under dagen utan bara om känslor o sånt..
-Stökigt eller välstädat: Det är skönt när det e välstädat, men palla hålla i ordning.
-Gungar du på stolen: Ibalnd..
-Skulle du kunna hoppa Bungyjump: ja, varför inte ?
-Vilken hand håller du gaffeln i: Höger (rektorn på sandslottet skällde på mig så jävla mycket för det, men vadå? hon bestämmer väll inte vilken hand jag håller den i, det spelar ju ingen som hällst roll!)
-Hur många syskon har du: två, en lillasyster och en lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0