Onsdag ^^

Livet som sjuk suger, det finns avsolut ingenting att göra hemma utom att blogga , TV:n e jag trött på - alla fall programmen som går om dagara.
Har ägnat dagen åt en ljudbok, "Nobels testamente" av Liza Marklund, någon som har läst/lyssnat? Jag tycker den verkar ganska seg, men det är i alla fall någonting att göra. Har också solat lite och krängt kakor som pappa var så snäll att göra XD haha det kommer inte finnas några kvar när han kommer hem. ;D

Onsdag brukar vara den bästa dagen på veckan, det är mitten på skolveckan, det är fiol lektion, och BARA bra saker på tv:n, dvs Men in trees och LOST !
Men idag, vill bara dö, haha. I alla fall slippa vara hemma, Håller hoppet uppe med tanken på lost ikväll, fullkommligt ÄLSKAR det! De felsta har slutat titta på det, men jag kan bara inte lägga av, hur kan man?
Någon sa att de ska hålla på i 9 sesonger, det hoppas jag inte, jag har för mig att jag läste nån stanns att de har maxat sesongerna till 5, och det är nästan för mycket. man vill liksom att det ska börja lösa sig nu, typ att jack och sawyer kan ta och bygga en stor båt och segla iväg hem med alla och lämna "the others" kvar att dö på ön och att det inte ska bli mer än 4 sesonger kanske.. . Men icke så nicke, allt för spänningen.

Nog babblat, det märks kanske att jag är ut tråkad ;)
Puss och kyss /v

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej han klagar nog inte du :P

2007-04-18 @ 14:47:20
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Natta

tack, visst är den :D

2007-04-18 @ 19:01:52
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Yelis

Älskar också Lost.....köpte hela säsong 1 & 2 och typ sträcksåg dom. Det blir bättre på något sätt när man ser fler på en gång....men det är bra ändå plus att man blev lite bortskämd så man blir lite sur när det slutar efter 45 min.....

2007-05-02 @ 10:11:10
URL: http://yelis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0