Söndag, solen skiner sura miner

image120

Det känns som om vad man än gör så bli man alltid bakom ändå,
så har det vatt ända sen den dagen efter hörslovet i 3an,
Är så less på allt, så jävla skönt med LOV. Sak  sova typ hela dagarna,
förutom onsdag för då ska vi rymma. haha, kolla på var jag ska leva vidare sen :p

Kan inte bestämma mig hur jag ska ha det i mitt rum i det nya huset,
caffe färger eller mycket färg, jag tror det blir färg, livet är så dystert ändå att lite färg bara blir till det bättre.
Har fundrat på limegrönt, ljust, ljust gult eller någomting rikrigt mönstrat. Vad tycket du?

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så jätte mkt för dina kommentarer!!
det uppskattas =)

2007-04-01 @ 12:09:34
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: icka

håller med dig om att det är härligt med lov, och oh så söt bild det där.

2007-04-01 @ 16:09:33
URL: http://ickas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0