Pledge this

image250 
Om du funderar på att se den nya filmen Pledge This med Paris Hilton i huvudrollen så kan jag berätta att det är ingen vidare ide. Den är av de dåligaste filmer jag sett, ingen handling, urdåligt skådespel och bara för mycket girle gils. Och om nu Paris Hilton vill bli tagen som en seriös person, varför går gör hon då en film som denna där hon i stort sätt spelar sig själv men antagligen lite hjärtlösare och "icke kändis"


1 en svag etta i betyg till den filmen.
image251

Kommentarer
Postat av: michelle

men bea, du vet fan inte om hon är så i verkligheten? jag tyckte inte det var en etta, så jag tycker inte alla ska skippa denna. Jag tyckte den var typ en svag trea.

2007-08-10 @ 12:13:28
URL: http://michibelle.blogg.se
Postat av: Debbie

Hahaha.. ja, den där verkar vara riktigt usel. Allt jag sett av den har verkligen bara verkat vara bilder på en helt vanlig filmning av Paris Hilton :P Näe, inget för mig.

2007-08-23 @ 16:10:51
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0