Torsdagstankar

Som ni kanske har märkt så har det blivigt segt med uppdateringar i bloggen denna veckan, dels för att denna datron inte fungerar normalt och för att skolan började igår och vi har utnyttjat varje minut som det var kvar på sommarlovet mån-tis. Men men det är ganska kul att få träffat alla igen efter sommaren, det kommer bli jätemycket att göra i höst, nu när man ska få betyg och allt sånt.. :S

Någon som vet när tv-serien "Heros" på TV4 börjar i höst, tycker den verkar jättebra:)

Dagens...:
-Låt: Working class hero - Green Day
-Hiss: MTV
-Diss: Mina mp3 battrier som tog slut efter 15 min ..
-Nyttiga: Lunchen, mest sallad och bröd
-Onyttiga: Inget för engångs skull tror jag..
-Onödiga vetande: Dagis på norska heter "Barnhagen" ?


_____________________________________________________________

Eftersom det jag har börjat instressera mig mest i sommar är fotografering och att skapa mina egna smycken har jag nu gjort två nya kategorier i listan till vänster som du kan kolla igenom.
image288

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja den börjar väldigt snart faktiskt. typ den 8e sep lr något. Kommer inte riktigt ihåg. Är redan inne på den andra säsongen, kanonbra serie =) Japp, lovely med en ny kamera.

2007-08-23 @ 16:58:45
URL: http://millaaa.blogg.se
Postat av: beatrice

snyggt namn du har! haha

2007-08-23 @ 18:44:18
URL: http://bbeatrice.blogg.se
Postat av: Emmy

hej!
jag undrar hur du har fått en kalender där till väster i din blogg...:P

2007-08-25 @ 12:52:55
URL: http://justebeyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0