10 dagar kvar

heejsan^^ Radbytaren på denna cp datan fungerar fortfarande inte, förtrösta xP Idag ska jag se Rosa-the movie med några kompisar :) Ikväll ska jag se melodifestivalen me brossan, Ska bli as kul att se hur det går för the ark, de är as bra! fast den som ´jag har mest förhoppnigar på i år är så klart Basse, Älskar hans musik, och låten kan ju inte vara dålig - han har ju sagt JA till den i melodifestivalen och hans smak har innan vait hur bra som hällst! Men men, nu måste jag sluta, ska gå och tigga pengar av pappa till bion, vill spara så mycker av mina så möjligt så att jag kan köpa en klänning jag kollat ut från ONLY. Puss puss ´-

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo, vill du göra min "Vilket smycke passar dig?" finns i det senaste inlägget.

Jättefin blogg. ^^

2007-02-11 @ 10:25:44
URL: http://Silencerosemarie.blogg.se
Postat av: michelle

Basse?

2007-02-11 @ 19:23:22
URL: http://michibelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0