Måndag

Helluesan alla bloggare.
Måndag idag, hemma från skolan igen. om det är någon dag man ska vara hemma på så är det ju Måndagar! man får aldrig nått gjort ändå för man bara sitte och längtar tillbaka till heglen.
Danny släpper sin nya singel, Tokyo digitalt idag :) Vill verkligen gilla den, men har ju inte hört så mycket av den än...

Har också kommigt på något jag måste göra i år, gå på en skivar kurs!! Är det någon som vet en bra i skåne? Har velat gå på det enda sen en lärare vi hade berättade om det och hur jag skulle kunna få nytta och utvecklas vad det jättemycket!

Har haft en riktigt skön dag, sett på massa avsnitt av Vänner
och degat framför datorn. 
Har tatt lite biler, passade på nu när brossan inte är hemma
så man kan få röra kameran, han som trodde att han var så
smart att jag inte skulle hitta den - men icke så nicke,
hittade den nästan direkt i en låda i bokhyllan ;p 
 
Nu ska jag packa ihop mina grejor och så, sen ska jag knalla hem till pappa och se på tv eller nått. Tror jag ska gå till biblioteket i eftermiddag. Måste ha nån bok o läsa, .

Nått tips på en bra bok?

Vill gärna ha nån spännande med mycker fart i, gillar harry potter, da vinci koden och änglar och demoner och likande böcker.

Dagens:
Låt - Öppna din dörr - Danny Saucedo
Mat - Cheerios
Bästa - att vara hemma från skolan
sämsta - att vara hemma från skolan
Plagg - pjamasbyxor

De va allt från idag,
Omfamning

/Beau

Kommentarer
Postat av: Anonym

två jätte bra böcker är : "Afrodite och döden" och "som min egen skugga"

2007-02-06 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0