Så äntligen var det IDAG och det känns som alla andra dagar

Så var man ett år äldre. :) Jag har ingen ångest. Jag vill bli äldre. Och så är det kul att få presenter xP Har fått det ag önskade mig av pappa! en dvd och en LOST box! :) Var på väla igår och fick presenter då med, en klänning och en trechonan, en RÖD. Vet inte om det blir en keeper, har ångrat mig lite.. Får se hur det blir. I alla fall, vi har hyrt POSEIDON och sett den. Jättebra film! Jag rekomenderar den! :) Nu ska jag gå och stänga av Disney Chanel och försöka få syskonen att vara lite med mig xP *Födesledagskramar* /Beau

Kommentarer
Postat av: michelle

"keeper", jag hatar det ordet,haha :p
men grattis på födelsedagen älskade Bea

2007-02-21 @ 16:59:42
URL: http://michibelle.blogg.se
Postat av: isabelle

Hipp Hupp Hurra ; )

2007-02-23 @ 14:35:53
Postat av: Julia

Grattis!! Är du 14 nu eller? I så fal är du lika gammal som jag är.

2007-02-23 @ 17:18:15
URL: http://Silencerosemarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0