Time for clean

Med brist på annat att göra idag när jag är sjuk hemma från skolan och ensam hemma med lillasyrran så bestämde jag mig för att ränsa garderoben, så här så såg det ut innan:garderob efter
garderob före...Och efter:

Hittade en hel del skit, papper, torkade blommor och gamla skolväskor, drog ut allt och la in det på nytt, sommarkläder längst bak, sen byxor och en kjol, sjalar, skärp och annat fick en plats brevid. Sen hängde jag upp alla tröjorna fint som jag vet att jag inte kommer palla göra sen igen. Så här blev det efteråt: (+en sur lillasyster som klagade på hur tråkig jag var som inte lekte kurra gömma med henne)


Allt som jag inte kommer ta på mig igen åkte ut; däribland:
-en röd tjocktröja som jag köpte i 5an, visst sygg men sliten och slafsig,
-en kjol från förra årets julra, jag som många andra föll för långa kjolar då. nu kräker jag vid tanken på att ta på mig den.
-En grå hood-jacka.
-En rosa kavaj jag fick i 12 års present.
-Lila kjol sen hösten 04,
-puma shorts som det är hål i baken på,
-och en lila pocho som jag fick när jag fyllde 13.
USH döm mig inte efter det här, de tillhör det förflutna ;)

 Men det absoluta värsta saken jag hittade längst in i garderoben var en blå nättröja som jag köpte för säkert 4-5 år sen :S uuh man får kvälvningar bara man ser den



Men trots allt så hittade jag lite fins grejor i garderoben också. Här mian byxkor, 3 par jeans och 1 par svarta byxkor från vero moda.






Här är lite andra klder jag hitade, la ihop lite av varje, en grå kjol från vero moda, guldigt band från glitter, svarta tights, en brun sjal fårn åhelsn och en vit som mamma gjort, en brun poloträja från camilla, tjocka vita strumbyxor från lindex, svart v-neck från cubus, grön kofta med knappar från jc.
Hur skulle du kombinera det här?
151167-55





Kommentarer
Postat av: Sofia Style

det är sjukt skönt när man väl har gjort det, jag har mitt kvar...

2007-02-04 @ 13:05:34
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: Danwei

Åh jag önskar att jag också kunde ta mig själv i kragen och städa min garderob så jag vet vad jag egentligen har :)

2007-02-12 @ 01:51:07
URL: http://danweistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0