Dagens köp

Dagens kläder: Blå mönstrad tunika från Åhlens, Jeans från G-kås.
Ny tröjaNy tröja

Hej :D
Som sagt var jag på stan idag me Ich och Mich och kom hem med den här tunika/blusen från Åhlens, den kostade 129:- på Rea. Den är ganska stor, men det är så den ska vara. Valde mellan denna blåa och en lika dan grön, men jag har redan en hel del gröna kläder och tänkte att det kunde vara roligt med något nytt och faktum med att jag tycker jag passar ganska bra i blått ;)

Satt och kollade i en tidning för några dagar sen, det stod ungefär så här: "budget köp: solglasögon 900:-, röda pumps 750:- Väska 600:-."
Vadå budget köp?
Förvisso är det kanske mycket billigare än riktiga märkesgrejor, men tänk på oss andra med, snälla. Vi som inte har råd att lägga ut 1000:- på ett par solglasögon. Jag har ett par as-coola solglasögon gör 89:- på City Gross i sommras, köpte en gång ett par fina för 100:- på någon annan stormarknard - kommer inte ihåg vilken bara, men det jag ville säga är att även om de kanske inte är av samma kvalité som de för 1000:- så är de Budget.  Jag handlar hällre 4 snygga och jättebilliga jeans på G-kås än 1 par på jc. Visst är det kul att ha någon märkes-tröja, men jag tycker ändå att det är onödigt att lägga ut 500:- på en tröja när man köpa en för 150:- på Gina Tricot.

Det blev ganska mycket ändå... hehe
Kram
/Bea.u

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du passade fint i den :D

2007-01-03 @ 19:30:53
URL: http://michibelle.blogg.se
Postat av: Emilia

ursöt tunika:)

2007-01-03 @ 23:29:34
URL: http://brunettenemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0