Lite om ett liv

Gott nytt år.
Hoppas de blir bättre än 2006. Det har varigt ett ganska bra år, men samtidigt hemskt, massor av kompisproblem. Jag har börjat högstadiet, träffat massor av nya människor och insett hur mycket endel personer betyder. I år har jag och Michelle lovat att göra situps varje dag, och från och med när det bli varamare ska vi jogga 1-2 gånger i veckan, minst.

Nyår här var ganska kul , tillskillnad från andra år. Vi va hemms hos mamma och vi tog det lugnt, var ute och gick med hunden, James, såg på sunes sommar och Björnbröder 2 ;P Och så plötsligt var det inte 2006 längre, .

Igår var det salppe dag, spelade mitt nya spel, sims2 halva morgonen, sen spelade vi need fore speed, ett playstation spel som min bror fick i Julklapp, askul! Jag gjorde min bil till den hetaste i hela staden, målade den gammelrosa. Va ute en runda med James, och sen vid 5 så rinde en hysterisk Michelle och sa att jag var bara tvungen att komma! Två killar från skolan (en som vi känner och en som vi inte snackat så mycket med) hade bjudit in sig själva till hennes tjekväll. Så när hon övertalat mig att följa med så bytte jag om och stack dit.
När killarna kommigt (som komiskt nog heter Carl och Carl) så va de ganska stelt. Men sen efter ett tag så ble de inte så pinsamt längre och vi spelade tjej-snack ( asgarv) kollade när mina kompisar åt lussebullar och glass och sen så satt vi mest på Michelles rum och höll på me mobiler o fota och sånt. Sen när killarna stuckigt så åt vi glass och såg på Idol till klockan halv 3 typ. Sen låg vi och snacka .

Idag har jag och Michelle varit hemma hos migoch spelat sims2, passat lillsyrran och James .

Älsk ´-
/Beu

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha :D Ja dte var kul ! =)

2007-01-02 @ 17:54:58
URL: http://michibelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0