ROCKBJÖRNEN


151167-27

Jag var nog en va dem kanske inte så många som satt uppe och såg Rockbjörnen igår på Adtonbladets egen tv-kanal. Jag tyckte det var jättebra, för Ola van inte ett enda skit utom "hela havet stormar" . Jag tyckte det var helt rätt att Sebastian van priset som "bästa nykomling" han har verkligen en jättebra röst, cool personlighet (fast jag tycker han kunde ta för sig lite mer när han pratar som när han sjunger) Matin Stanmark var hel skön och var jättebra. Men bland det bästa var när Idol Clabbe af Gejerstam skulle försöka dricka en flaska vin på 15 sekunder, och han bara hälde vin ut på bordet, sen såg han helt galen ut, herregud, bara för att det var han så var det OK.
Och Frederik och Frederiks ständiga påhopp på Peter Swattling var kul, .  Det enda som jag tyckte var lite fel var att Pink van priset "Årets utländska album" jag hade mycket hällre sett Christina Aguilera där, och varför inte med priset över "Bästa utländska låt" med Hurt? den låten är fantastik bra!
Det var ändå ganska lyckat, och så var Ola som sagt stjärnan i topp med sitt hysteriska tuggumituggande efter varje pris han inte van. Med andra ord, en lyckad kväll ;)
Här är hela listan över de vinnande: (kopirad från http://www.aftonbladet.com)

Rockbjörnen 2006 - alla vinnare

Årets svenska Nykomling
Sebastian Karlsson

Årets svenska Manliga Artist
Lars Winnerbäck

Årets svenska Kvinnliga Artist
Lisa Miskovsky

Årets svenska Grupp
BWO

Årets svenska Låt
7milakliv – Martin Stenmarck

Årets svenska Album
Changes – Lisa Miskovsky

Årets utländska Artist
Justin Timberlake

Årets utländska Grupp
Red Hot Chili Peppers

Årets utländska Låt
Crazy – Gnarls Barkley

Årets utländska Album
Pink – I´m Not Dead


151167-29151167-28

Komentera gärna det här, vad tyckte du? Var det rätt artister som van?

Kommentarer
Postat av: Savanna

Det var helt RÄTT att Lasse blev årets svenska mannliga artist (v) Jag Älskar Dej Lasse ; )
Det var osså BRA att Red Hot Chili Peppers Kom med, Dom e ju göööör bra =D Du har en underbar blogg Trixan (v) // SaVv

2007-01-21 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0