Veckans vill ha!

Hej,
Gud var jag längtar till sommaren!!

Att slippa alla dessa jackor och kalla mornar och bara njuta.
Behöver en ny jacka, min kära lilla gula sak börjar kännas tråkigt.
Denna söta Trenchcoat  från H&M och kostar 298:-
shortsen är också från H&M och kostar 98:-


Allt går så jävla fort, hoppas att vårterminen fortsätter i förra årets
tempo. Var på gamla kära skolan idag. Det känndes som en hel
evighets sen vi gick dit varje dag, hatade och älskade varandra, gick
den lilla biten utomhus till matan och bråkade som fan på klassråden.
En evighet sen, ett halvår. Så mycket vi har förändrats. Tror att inte
många av oss är samma personer nu som den dagen i juni då vi gick därifrån för sista gången.
7 års minnen som bara väller upp, tänk ändå 7 år.
Så mycker vi har gjort, så många vänner som kom och gick.
Men förra året var nog ändå något speciellt. Jag saknar Veronica.
Man kunde alltid komma till henne om allt, skolarbeten eller problem. Sånna lärare finns det inte många av. Fan Fan nu får jag sluta.
2007 kommer bli bättre, det bara måste det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0