Projekt Runway

Jag har blivigt helt galen i Projekt Runway. Det går klockan 21,00 på tv3 på onsdagar, jag rekomenderar verkligen det!
Igår var utmaningen att skapa kläder av återvinningsbart matrial, designerna kördes till en återvinningsstation och fick en halvtimme på sig att plocka ut vad de kunde hitta.
Och så här blev resultatet:

image211image212
Till höger, Jefferys klänning, gjord nästan helt av tidingspapper - Jag älskade den. Det målade skärpet i midjan är hur snyggt som hällst. Men det räckte inte till första platsen -  För vann gjorde Michael igen, och jag tyckte inte det var hälften så snyggt som Jefferys.

Riktigt hemsk var däremot Vincents klänning, den såg ut som en klänning min lillasyster klippt ut åt en av sina barbiedockor - rikrigt hemsk var den..
Men inte häller det räckte till att åka ut, istället åkte Allison ut, och hon har gjort många vackra presentasioner innan, tillskillnad från Vincent. Men hon åkte ut, rikrigt synd tycker jag.. Men mimmie-pigg rosetten var kanske det som avgjorde... :S
image213image214
Bilder från bravotv.com

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du måste testa vattenmelonshake (om du gillar vattenmelon) den är super! :)

2007-07-12 @ 16:12:58
URL: http://angiibanjii.blogg.se
Postat av: Ellis

Men Allisons klänning var ju assnygg ju! Vad tänkte de med, döremot Vincents klänning..vafan uh:(

2007-07-12 @ 21:31:12
URL: http://Ellisellis.webblogg.se
Postat av: elle

Tights rocks ;D Satt också och tittade på project Runway igår i köpenhamn, haha vincents klänning, såg ut som ett dagispysssel!! Älskar Heidi Klums hår med haha. Hade finast!

2007-07-13 @ 23:30:31
URL: http://www.TheSweetStyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0