Vad väcker din uppmärksamhet i en blogg?

Jag har funderat lite på det. Hur ska man bygga upp sin blogg så att många vill läsa den och komenterar.
Så här tycker jag en intressant blogg är:
Jag tycker om när man möts av en snygg design, klara färger, hälst inte blogg.se's orginal design, dem är ganska tråkiga , den ska vara lättläst och inte rörig.
Många inlägg (kanske hela bloggar) med bara massa text gör mig u t r å k a d. Många bilder , kläder du gillar, kändisar som har gjort nått kul eller dåligt, något du skapat, eller bara bilder över huvud taget, är mycket roligare att titta på och ger många komentarer.

men bilder från festen eller ett inlägg på bilder hur kul man hade det på tjejkvällen är inte så kul att se för alla andra utom dig och dina kompisar.
Så det bror väll på vem man skriver för , men en blogg är så mycket roligare för alla andra u t a n massa text och förklaringar på vad man gjorde med mamma på loppisen igår eller hur tråkigt det var att se på repiser av Våra bästa år hela dan..

Det är vad jag tycker,
vad tycker du ?

Kommentarer
Postat av: sandra

svar : jo det är Mcfly som är med i just my luck :) hehe

2007-07-21 @ 19:31:28
URL: http://sandraao.blogg.se
Postat av: Joanna

om man vill ha en bra modeblogg tycker jag att man ska ha en dagens outfit nästan varge dag (jag är jättedålig på det) och man ska vara uppdaterad med nya grejer och nya outfits. man måste vara rätt påhittig och kreativ. självklart kan man få stunder när man är slut på ideer, sånt är ju okej. och sen bilder ifrån vad man gjort i helgen är också kul! men inte för mkt!

2007-07-23 @ 10:58:32
URL: http://joaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0