Måndags betänkelser..

Hiss.
Har vatt i stan i dag hela dan och har mått ganska dåligt hela tiden. Utan alla parkbänkar hade jag inte överlevt idag. cykelställ var också bra. Hylla bänkarna!


 

image162

Diss
Att inte hitta det man vill ha när man ska shoppa. Hade hittat denna underba lilla söta klänningen från Vila som jag ville ha till skolavslutingen på torsdag men när jag tog mamma med mig ut och skulle få den så va den första komentar jag fick av henne , "det var det gräsligaste jag någonsinn sett."
AW vad jag blev arg. Så jag provade 1000 andra klänningar, men gick tomhänt hem.
 Imorn måste jag köpa nått, annars får jag väll gå naken på skolavslutingen..
Dagens diss alltså, att inte hitta något att shoppa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tyckte inte att den var så gräslig. Men den hade nog varit sötare i gult eller ljusblått.Hoppas du hittar en klänning till avslutningen. Ha en bra kväll

2007-06-06 @ 18:31:19
URL: http://johannaal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0