Vilken är din favoritlåt ?

Jag vill ha låttips . Är så sjukt trött på mina låtar.
Om du vet någon glad sommarlåt med någon annan artist än Per Gessle, Tomas ledin eller Markolio (krääk) så skirv ner den och skicka som komentar =) Vill också ha någon fin kärlekssång, gärna på svenska. =)
Men annars, bara skirv en låt du tycker är bra. Några låtar jag tycker är bra är Chasing Cars, How to save a life, Kommer ifrån med Snook, Everything - Michael Bublé , låtar med Natasha Bedingfield och Pink -  alltiså jag gillar det mesta. ;)

Här är en sjukt fin låt, orginalet av Ted Gärdestad, denna versionen va ganska bra. Men är det bara jag som stör mig på att de låter exakt lika dant.. ;)


Kommentarer
Postat av: anneli

typ killers låtar, imogen heap - speeding cars & hide and seek, howie day - collide acoustic & brace yourself acoustic, mat kearney, snow patrol o jaa det finns ju hur många bra som helst :D

2007-06-18 @ 22:44:05
URL: http://abrutus.blogg.se
Postat av: michelle

mm du behöver nya låtar,för dina gamla SUGER!! hahaha, hoppas blogg folket kan ändra din musik stil till en mer smak-full,haha XD

2007-06-19 @ 23:45:04
URL: http://michibelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0