Låtar och sånt, vet inte vad man ska kalla det

Man ska sätta på en mapp med blandade låtar (inget nödvändigt med det blir roligare då) Sen så skriver man in den första låten under den första frågan, FUSKA INTE.


1. Hur mår du idag? Don?t lie ? Black eyed peace
2. Kommer du komma långt i livet? London Bridge ? Fergie feat. 50 cent
3. Hur ser dina vänner dej? Check on it - Byonce
4. Kommer du gifta dej?

Just shut up ? Black eyed peace (haha hoppas inte att de blir så )

5. Vad är ditt livs themesong?My humps ? Black eyed peace (eller inte)
6. Vad är ditt livs historia? You got to love it - Byonce
7. Hur är skolan för dej? Step up - darin
8 Hur kan du komma framåt i livet? Everything but the girl - Darin
9. Hur kommer imorgon vara? Everytime - Darin
10. Vad är det bästa med dina vänner? Perfect - Darin  (naw )
11. Vad finns i lager för nästa vecka?

Why does it rain ? Darin  (neej jag vill ha sol!!)

12. Vilken låt beskriver dig bäst?

Conserto no 2 3rd Movement ? F. Seitz (NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! varför har jag ens en sån låt på min data?)

13. Hur är det med ditt liv?
Colurs of the wind ? Pochahontas theme
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning
I just can?t wait to be king ? Disney The lion king  (haha det kommer bli en glad begravning)
15. Hur ser världen dig som?

I can do it ? Elin lanto  (det låter bra :] )

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?

We will fly ? Elin Lanto  ( låter underbart)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Can you feel the love tonight ? Elton John
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

Crazy in love - Eminem  (eh what?)

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I wanna dance with sombody ? Fatman scoop feat. Lumidee & Goelo VI
20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Trun it up ? Fergie VS Bk
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Fjortisdunk - basshunter  (hhaa neeeej hoppas inte det :p)
22. Hur kan jag göra mig själv glad?

Frame the moments - Sienná  (wtf, vad e de för låt, har aldrig hört)

23. Kommer jag någonsin ha barn?

Basicly ? Gnarles Barkley (vad menar han med det?)

24. Vad är några bra tips till mej?

Crazy ? Gnarles Barkley  (haha Go CRAZY, bea )

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Wind it up ? Gwen Stefani (ush )
26. Vad är min danssång?

The sweet escape ? Gwen Stafini (nej tror inte riktigt det )

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0