SKOKÄNNSLOR

Är det något jag hatar så är det att gå klädd som alla andra, att ha ett plagg som man ser på stan på andra vart man än går. Tex, en svart Jacka. Är det något jag aldrig tänker köpa så är det en svart jacka, det är valigt.
Alla har det, vart man än går så har folk svarta jackor. VARFÖR? Vintern är väll redan grå, varför göra den så dyster?
Ser man nån som har en röd jacka så tänker man : Gud vad skönt med någon som bryter av. Och sen så kommer jag där i min gula dunjacka, och brtyder brutalt mot alla regler. En gång sa en med svart jacka till mig; "Vad modig du är som har din gula jacka i skolan, det skulle jag aldrig våga"

Efter jul köpte jag ett par skor som jag bara tyckte va såå coola då, de är guldfärgade, stora och obekväma. Och vart jag än går ser jag folk som har likadana.
Jag hatar det! Jag måste ha ett par nya skor!!

Har kollat runt lite på nätet idag och några som var fina, jag gillar de röda bäst, tycket det är en fin färg och det sticker ut, syns. Båda är från skopunkten och kostar ca 249:-
skosko

Kommentarer
Postat av: michelle

diggar den första :D

2007-03-15 @ 17:43:32
URL: http://michibelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0