21,00 PÅ TV4. MISSA INTE !

image150

Jag får verkligen aldrig nog. Läste att de har planerat ett slut, att slutet kommer i säsong 5. jag kommer nog ha tålamod hela vägen fram. Frågan är hur många som har det. För det är ju ca lika många avsnitt till som der redan har visats. Hörde på säsong 2 dvd'n att endel tror att i sista avsnittet kommer en räddningspatrull komma och då är Vincent (hunden) den enda som sitter på stranden med alla de andras gravar bkom sig. Tyckte den teorin var lite kul. En annan teori är ju att de redan dog i flygplanskrashen, att de kanske är i någon slags himmel/helvete. att de alla måste försonas med sitt förflutan för att kunna gå vidare, att det var därför Boone, Shanon, Eko och alla andra dött.. Men själv hejjar jag på Desmonds fru, i ista avsinttet i säsong 2 var hon ju på jakt efter ön då de hittade magnetfältet. och nu har hon nog skickat någon till ön med tanka på förra avsnittet. Hoppas på att hon är räddningen.. Eller kanske så slutar det med att någon helt oväntar kommer förbi av en slump och hittar ön och alla passargerna från fligh 815 och tar med dem hem.. Hehe, som ni hör kan jag hålla på i evigheter och snacka lost.. Men nu ska jag sluta. :p

Kommentarer
Postat av: Natta

svar: Håller med dig. Klänningens färger är så underbara, designen också :D oh!

2007-05-16 @ 20:43:35
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: ellen

de där ska väll hålla på till 2010??? usch har tröttnat.. btw är din blogg skit snygg :D
ska ja spana in oftare :)

2007-05-17 @ 18:12:30
URL: http://ellenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0