Da vinci koden

Kom över playstation spelet till Da Vinci koden igår sjukt billigt. Under 50 lappen kan jag säga .image154
Och idag var den stora test dagen och ärligt så verkade det ganska kul, det är ganska mycket snack och historia men det är ju en bra spel-idé och så, men jag kom inte till längre än att man skulle dra upp ett fönster på toaletten och sen så fastnade jag där. Det är nog en STOR fördel att ha läst boken för annars hade jag nog inte fattat ett skit.

Men nu undrar jag om det är någon av er kära bloggare där ute som har spelat detta någon gång och vet hur man ska få upp fönstret (det är typ andra uppgiften man ska göra xD) Kanske någon mer av alla tjejer där ute som också spelar lite playstation ibland på kul ? :p haha.


Kommentarer
Postat av: mysan

Det finns en HTML kod när du är inne på youtube, till höger om bilden :) Kopiera den och välj sen den lilla "html" koden i menyn när du skriver ett inlägg :)
kramis

2007-05-19 @ 16:01:49
URL: http://filin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0