Fredag ^^

Solen verkar stanna på himmelen idag efter allt regn igår, SKÖNT.
Idag ska jag göra något, tänker inte stanna hemma och slö idag, jag KVÄVS.
Pappa tycker jag ska spela fiol på stan idag, kanske ska göra det.. Men vet inte om jag pallar. Det hade vatt kul och få lite pengar så man kan kolla in lite kläder till skolavslutningen.. När jag spelar brukar jag få ca 200:- för 30-40 min. Det är riktigt bra, typ 300:- i timmen, men man orkar nästan aldrig mer än 40 min..
Och om jag då spelar imorn med så har jag runt 500:- att göra av med i helgen.. Ush jag tror jag ska göra det. :p

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jättehärligt med sol:D

2007-05-18 @ 13:42:54
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0