Längtar verkligen.

image151
Min sommar är bokad. Den sista delen i Harry Potter serien släpps i Juni och jag SKA läsa den, hur lång tid det än tar med engelskan så SKA jag göra det. Är verkligen fast vid böckerna, när man väl börjat läsa en bok kan man inte sluta. Det bir som en sjukdom. HarryPotter-feber, och jag tror inte jag är den enda som har väckt upp med det, det är som om det sitter i ryggen xD  Så förhoppningar på denna boken.. Jo, Ron och Hermione, HALLÅ kan dem inte bara ta och säga vad de känner. allt bråk blir ju alldrig till nått bra,  och Voldemort bara måste ju möta Harry tillslut. Jag hoppas verkligen inte att Harry dör och att han inte hoppar av skolan. men men, nog tjatat om den HarryPotter-frebrig. Jag LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: tiin

JAA! JAG DÖÖR! Kan verkligen inte vänta!

2007-05-15 @ 16:25:27
URL: http://blackbook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0