Mobiltelefoner . ^o^

Tänker så fort jag kan köpa mig en ny mobiltelefon men kan inte bestämma mig vilken telefon jag ska köpa, Har länge tänkt köpa Nokia 7360 , men har nog ångrat mig. Den verkar vara alldedes för lite minne på den och jag har läst på flera stället att det har vait mycket problem med den.
Men kan inte släppa nokias L'mour serie helt och har nu fallit för Nokia 7373. Den är ungefär 1000 kr dyrare än den andra men har mycket mer funktioner!
Så nu undrar jag om någon har advänt denna mobilen och kan berätta hur den är,
är den värd att köpa?
Annars är jag öppen för förslag på snygga och andvändbara mobiltelefoner som kostar runt 2000 :-.  Vill att det ska finnas mefapixelkamera, bluetooth, radio och utrymme för mp3-filer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0