Nu har jag nog hittat den

Va på stan igår och kollade efter en klänning till sommaravslutingen, hittade en underbart fin tubklänning på Vero Moda men när jag provade den så satt den inte alls bra.
Men sen så hittade jag en vit klänning på Åhlens för 250:- som var helt underbar. Jag kan inte hitta en bild på den någonstanns och jag kommer inte igåg vad det var för märke men jag tror att det var att. (om någon har en webb adress till det märket skulle jag va glad om du länka det )
 Hittade dock en bild på Åhlens hemsida som påmånde mycket om klänningen fast att den jag hittade hade bordererat i blått och rött på kanten i urrigningen och kortare armar.
image156




Kommentarer
Postat av: Missankre

jag vet, det är bäst jag tröttnar aldrg, men jag blir irriterad jag vill ha svar på mina frågor :D

2007-05-19 @ 17:43:07
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: elvira

det låter ju snyygT!

2007-05-19 @ 20:37:27
URL: http://glodhett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0