Skolavslutning :S

Oj herregud, det är 20 dagar kvar till skolavslutingen och jag kom just på att jag har ingenting att ta på mig. Så nu är jag på jakt efter en sommrig outfit, en klänning eller en fin tunika. Jag har panik. Kollade runt lite på H&M's hesmida och försökte hitta något men hittade inte något som känndes sommaravslutning.. Men denna tunikan var utsöt, kanske ska åka och kolla på den i helgen..  Och den här klänningen från Gina Tricot är ursöt, men precis ALLA har en sån, minst 3 st i skolan varje dag kommer i en sån klänning o då är det inte kul och ha en sån..
Vill ju ha något som man kan köpa från butik och inte beställa hem från internett för det är så svårt med storlekarna. Hittar du något fint får du gärna tipsa mig.
Sammlade trots allt ihop några godbitar, älskar klänningen men tror inte att jag kommer beställa den.
image153
Klänning från topshop, Väska från ellos,  Rosa linne från H&M,
jordgubbshalsband från asos, vita pumps från Din Sko,
 Vita shorts från H&M och Halsband från asos.

Kommentarer
Postat av: Sarah

omg vad fina skor!! :)

2007-05-20 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0