Märks det att jag har tråkigt?



1. ett gammalt foto på dig själv - haha xD
2. ett nytt foto på dig själv
3. en vän du saknar
- Emma
4. en tid du längtar tillbaka till - när man va liten
5. den du älskar - MIG SJÄLV haha xD
6. din bästa vän - Michelle
7. ditt bästa köp - min mp3
8. någon du önskar vore hos dig nu - Haha det du x)
9. någon du tänker på väldigt ofta - danny för jag kan inte sluta lyssna på "If only you"
10. en kändis du avgudar - Jag diggar dem båda ;)



Lördag igen, fan vad veckorna går snabbt. Så himmla skönt att sova länge idag, det var väl behövt efter denna helvetesveckan. Det är jättemycket att göra i skolan och allt runt omkring så i helgen blir det till att plugga och förhopppningvis något annat med ^^

Ska skriva ett "speech", alltså något jag ska prata om i 2-3 minuter inför engelska läraren, har hjärntorka, har du nått förslag på vad jag kan skriva om?

Kommentarer
Postat av: kristin

hihi nej precis :D
kul med listor.

2007-10-06 @ 13:04:01
URL: http://knisdinds.blogg.se
Postat av: Agnes

svar: tack så mycket! :D

2007-10-06 @ 17:19:38
URL: http://lovelymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0