Måndag

Har haft bild idag, ush jag gillar verkligen inte att rita något bestämt, idag ritade jag en barnboksbild och det blev askungen på bal, haha de blev ju så där kan jag säga..haha.
Ikväll är det House, åh jag bara älskar det! På ett sätt skulle man ha honom som dokter, men ändå inte, han kanske inte är den som tar hänsyn till ens kännslor på det bästa sättet xD Om du inte har sett House innan så rekomenderar jag verkligen det! Det är ingen fökjetäng så man kan i stort sätt börja se det när som hällst tycker jag. Så nu vet du vad jag gör klockan 9 ikväll :p


Har kollat runt lite på kläder och har hittat denna ursöta koftan från H&M, :)



image304

























h

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vill du ha en sida där du kan snacka med andra tjejer eller uttrycka vad du känner? Bli medlem på TjejSidan nu!

2007-09-18 @ 18:42:15
URL: http://TjejSidan.egetforum.se
Postat av: Julia

Den är hur snygg som helst i verkligheten också! Kram

2007-09-19 @ 20:10:23
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0