19e April

image464
Det finns verkligen inget bättre just nu än när solen skiner. Jag älskar det! Har precis stått och övat in massa Irländska folkmusiklåtar på fiolen som vi ska kunna till festivalveckan så vi ska ha en konsert mer de låtarna. Endel är jätteroliga men endel vill man bara riva isönder. Jag har verkligen inte tålamodet att öva in en låt om och om igen. Ännu värre blir det när jag inte rikrigt kommer ihåg melodin.. Men jag börjar bli bättre på att öva själv hemma, innan gick det inte alls.
Senare idag blir det myskväll med en kompis och imorn ska jag dansa tidigt. Sen ska jag nog bara ta det lugnt, läsa ut min engelska bok och se alla mina inspelade TV program som jag aldrig hann se i veckan.

Ha en bra helg! :)
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Emmsan

Gud, vad det låter mysigt! ha en underbar helg gumman

2008-04-19 @ 17:56:02
URL: http://livetenligtemmaa.blogg.se
Postat av: michelle

vår picnic dag och myskväll var verkligen jätte roligt:)

2008-04-20 @ 16:22:19
URL: http://michibelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0