Godmorgon,

image496Helg igen. Gud alltså. Det var meningen att vi skulle börja rensa vär så kallade trädgård på sten idag så att vi snart kan börja odla gräsmatta snart men eftersom det regnat hela natten och morgonen går det inte. Jag hade ju önskat att det var lika varmt som igår. Man blir verkligen så glad och pigg när solen kommer!
Har ändrat lite i min design idag. Det känndes som om jag behövde det. Har också hjälpt Emma med sin igårkväll.

Bilden är ifrån i Torsdags. Var ute i skogen med vovvis och tog några rikrigt bra bilder.  Våren har kommit hit nu, det är så underbart!n:)

Så nu får jag väll se vad som händer idag,
kanske skriver lite mer senare. Vi får se.
Ha en bra helg! :D
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

god eftermiddag :)

2008-04-12 @ 17:24:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Emma

TACK för att du fixa min design, den blev underbar! verkligen tack! Hoppas du får en underbar weekend :b

2008-04-12 @ 17:41:57
URL: http://livetenligtemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0