Litte bit of sushine



Tisdag:

♥ Vit tunika - Gina Tricot
♥ Shorts - ? (Lånade)
♥ Leggins - Gina Tricot
♥ Kofta - Åhlens
♥ Sjal - Köpt på gula marknaden i Prag
♥ Skor - Zara (också köpta i Prag)
♥ Armband med bruna stenar - Gjort själv
♥Klocka - Loppis
♥ Halsband - Gjort själv

(observera att datumen på bilderna inte stämmer btw.)

Idag blev jag helt chockad när jag upptäckte att jag faktiskt hade tid över på morgonen, mycket tid över. Det händer annars aldrig. Så lägger ut en dagens outfit för en gångs skull :)
Hoppas på att det blir lika varmt idag som igår, uppemot 15-16 grader. Riktigt shortsväder, får se sen om thightsen kanske åker av i efrtermiddag idag igen.
Jag älskar verkligen våren!

Kommentarer
Postat av: Lida

supetsöt outfit:P

2008-05-01 @ 00:33:29
URL: http://tafkaindependens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0