Lördag


♥ Jeans - Lee (kill-modell)
♥ Vit tunika - Gina Tricot
♥ Kofta - My Ware
♥ Sjal - Köpt i Prag
♥ Väska - New Bags (även köpt i Prag)

Fixade naglarna här hemma igår. Andvände en fransk manikyr jag köpte på båten hem från Prag. Det blir sådär eftersom jag fortfarande inte har fått rikgtigt klämm på det. Sjalen köpte jag i en turistbtik inne i prag, men köpte två liknande till på Gula marknaden. Jag måte säga att jag har blivit kär i denna röda. Jag har den till allt x)

Solen tittade fram tillsisst idag och vi var ute nästan hela eftermiddan i tädgården och plockade sten (dock inte i dessa kläderna) Det är ett evighetsarbete. Ikväll ska vi ha filmmaraton och ta det lugnt.
Nu ska jag gå och se om chokladpuddingen har stelnat, längtar! haha
Ha en bra kväll!
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0