Onsdag hela veckan

Mitt huvud e helt tomt på ideer. Jag är så sjukt trött. I'm a bad blogger, I know.
Prag var underbart! Jag hade 'the time of my life' där. Var där med helt underbar människor i en helt underbar stad. Gud jag vill tillbaka. Här hemma är alla så negatvia, dömmande och fulla av skitsnack. Jag har blivit så trött på folk sen jag kom tillbaka.  image495Imorn har vi operation dagsverke och jag ska med mamma på ett äldreboende hela dagen. Jag orkar inte klaga, man får göra det bästa av situationen helt enkelt. Det är det enda jag tänkt hela veckan. När alla andra e negativa måste ju åtminstone någon hålla ljuset uppe - och det blir nästan alltid jag.
Nu vill jag ha sommarlov!
Men i väntan på det
Kram ♥






Kommentarer
Postat av: Emma, älskar BEA <3

Ja, det verkade underbart i Prag, verkligen ! och du är ingen bad blogger ;B TVÄRTOM!
Iaf, hoppas du får ett bra dagsverke så ses vi imon

2008-04-10 @ 08:34:56
Postat av: michelle

du får det att låta som vi här hemma är asjobbiga&tråkiga?

2008-04-11 @ 21:31:20
URL: http://michibelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0