Jag förstår mig bara inte på det här ibland

image477

Ibland förstår jag mig bara inte på modet. Som de här bilderna ovan. De kommer från London Fashion week. Och vem skulle egentligen ta på sig det här? Skulle du det? Vad är det för mening med att göra kläder som i princip ingen skulle andvända. Tänk liksom om någon skulle gå på stan med den tredje outfiten, jag skulle skratta. Visst jag älskar mode - det gör jag. Men ibland är det modet som är det dyraste och "finaste" bara fult fult fult.
Men trots allt finns det ju mycket fint med, jag har helt tappat bort London Fasions week's webb och glömt designerns namn men här är några mer finare plagg ur samma kollektion. Den första bilden kan jag se mest som "vardagskläder" på en vanlig person och klänningen brevid var ursöt.
image478


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! Ha en toppen dag!:)/anna

2008-02-15 @ 14:40:10
URL: http://cafedeflore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0