Och så kommer vi till det här med smink

Jag måste erkänna det - jag är jätedålig på att gå utan smink. Det är liksom så att man bestämmer sig på morgonen för att bara ha lite mascara. Men sen tänker jag, bara lite till, o bara lite puder, bara lite rouge, o så blir det bara mer och mer. Jag har börjat tycka att det är jätteroligt att exprementera med smink och prova nya saker. Och trots den lilla budget jag har, har jag trots allt sammlat på mig en hel del. Det senaste tillägget i sammlingen är True Match Mineral. Fick det för några dagar sen av mormor som hade köpt fel i tron om att det var rouge. Och faktiskt, precis som reklamen säger så är det lätt som ett puder, täcker som en foundatin. Om inte bättre. Jag föll genast för den borsten och det perfekta resultatet - jag tror det är ganska svårt att få det ogämt. Den blir varken trorr eller kakig och smälter in i huden, vilket får ett verkligen naturligt resultat och ger nästan en osminkad look. Perfekt nu för sommarkvällar eller en dag på stan. Två tummar av två möjliga upp för den här!
True Match Minerals kostar runt 150:- och säljs i de flesta smink- och liknande affärer.


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ja det är det verkligen :D

Ha en bra kväll !

2008-07-03 @ 21:11:41
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Nej missade det tyvärr igen, men ska kolla i tv-tidningen när det kommer =)



Åh tack för tipset! Känner mig jättesugen på att prova den nu... fast den måste vara lite knepig att använda under exempelvis ögonen?

2008-07-04 @ 00:18:01
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: issi

jag har faktiskt funderat på att köpa den, för den verkar bra för huden också :D

2008-08-10 @ 00:40:48
Postat av: Anonym

föressten e din blogg riktigt rolig o läsa! så keep up the good work bea ; D

2008-08-10 @ 00:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0