På jakt igen..

...Och denna gångem är det efter en väska.
Har blivit lovad en väska, men nu ska jag bara hitta den perfekta också nu när jag väl har chansen att välja vilken som hällst. Vill absolut ha en i brunt läder - jag kan inte tänka mig något annat. Sen vill jag hällst ha den med långt axelband så att den stannar runt höften ungefär. Sen vill jag ha den stor också, inte överdirevet men så att man kan få plats med några böcker och så, för dem jag har nu är minimala och ger bara plats till mobil, lite smink och min mini-plånbok.
Har kollat runt lite nu på Internet men inte hittat något, det närmaste jag har kommigt är den väskan från H&M som jag tror varannan människa har, så ingen sådan för mig.
Men jag har sett att Åhlens har väldigt fina väskor så jag tänkte kolla lite där.
Men vad säger ni? Har någon et tips på var man kan hitta ungefär en sådan väska jag beskrivit?
Kram



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag letar också efter en brun lite större väska, men hittar absolut ingen! Man kanske ska kolla i second hand affärer? Puss gumms <3<3

2008-07-04 @ 10:06:30
URL: http://elinjohannaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0