Big fashion mistake!


Det finns nästan inget värre fashion mistake du kan göra än att dra på dig vita thights som slutar på halva vaden och dra ett par korta shorts eller en kjol över. SLUTA ! säger jag bara. Det är inte fint! Bara inse det!
Vita thights är inte smickrande för dina ben, alla vet att vitt får dig att se bredare ut och det gäller även benen! Det finns dessutom få outit's jag sett förutom på catwalken där vita thights passa in,
så snälla skippa dem och köp ett par svarta istället - det passar till allt. Eller om du vill slå på stort så satsa på ett par pastellfärgade leggings - bara inte vita!

Kommentarer
Postat av: ISSI FTW

jag tcykte det var as fint ;P

2008-06-19 @ 11:00:49
Postat av: lovisa

ÄNTLIGEN EN SOM HAR FATTAT DETTA MED VITA TIGHTS!!!! DE ÄR FRRUKTANSVÄRDA OCH OHYGGLIGT FULA, tack bea, du är bra

2008-06-19 @ 11:51:42
Postat av: Bea

Åh jag vet Lovisa, !! Det finns inte mkt som är fulare. Det finns nästan inget läskigare än ett par vita ben, !

2008-06-19 @ 12:01:33
URL: http://jesuisbeau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0