Sömnlös

Åh, jag sov nästan ingenting inatt. Jag vet inte om det var pga allt som händer nu eller bara att mitt dygn har blivit så konstigt och oregelbundet. Så halva natten låg jag med mamma i soffan och såg på någon märklig Clint Eastwoow film på tv3 utan ljud. Men det gick det med och somnade tillslut framåt småtimmarna. Men det värsta var att jag lovat igår att spela på en midsommarfest imorse och var tvungen att gå upp 7,30. Men min syster var sjuk och jag halvsov vid fruksten så vi skippade det, tack och lov. Så istället bar det in till stan där vi gick runt krig Ica Maxi i väntan på att vår bil blev lagad, midre kul det med. Men jag gick i alla fall gått en liten runda med hunden då det var väll något posetivt ut av det.
Har inga mer planer idag så vi får väll se vad denna dagen kan ge,

Glad midsommar i förskott!
Kramar
/B



Kommentarer
Postat av: Angelica L

Aaw vilken fin bild :D

Ha det bäst!

2008-07-02 @ 11:58:14
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0