Varför bli måndagar aldrig bra?

Låg halva förra veckan och mådde skit, kräktes lite och orkade ingenting. Sen var jag igång som vanligt i helgen och idag har jag börjat må sämre igen. Jag vill  verkligen inte bli sjuk igen, jag SKA det INTE! Det finns verkligen inget tråkigare. Precis så här som jag känner mig idag började det förra måndagen med, exakt. Det får verkligen inte börja om. Nu när det nästan e lov o allt, dans i skolan och inte långt tills vi åker till Prag.
Önska mig all lycka till i världen på att jag inte bli sämmre för det lär jag behöva.

Nu ska jag fortsätta att skiva mitt arbete om Första världskriget och sen ska jag lägga över alla bilder från förra veckan. Kanske det blir fler inlägg ikväll,
Den som lever får se.
Ha det bäst till nästa gång
Kramimage487

























(Bild tagen av mig i sommras)

Kommentarer
Postat av: Lollo

häftig bild!

2008-03-12 @ 14:59:43
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Emma

GOSH, vad häftig bild! Bea, fotoeliten nästa!

2008-04-12 @ 17:44:38
URL: http://livetenligtemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0