Dans dans dans dans dans dans

Ännu en Onsdag. Och jag är på topp. image509
Hela förmiddan hade vi en lektin i brandsäkerhet, inget direkt roligt men de va skönt att slippa jobba me nått annat och ha en bra ursäkt för det ;b
Sen i eftermddas hade vi Dansshow för min skola och en annan. Vi är en danföreing där typ halva Ängelholms tjejer är med i med ca 20 danser på show. På showen jag är med i har i temat Media. Vi dansar till Prison Break låten och Manhunt från filmen Flasdance. Det var riktigt roligt. Fast vi va så nervös innan så vi skakade. Men så fort man står på scenen glömmer man att vara nervös för det är bara så himmla roligt!
Så nu har jag en paus på nårra timmar innan vi ska in till stan igen och göra ytterligare en show för Ängelholms gymnasieskola.
Hoppas ni får en uberbra dag, folk :)
Kram

ps. IKVÄLL BÖRJAR LOST IGEN! KAN DAGEN BLIR BÄTTRE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0